lørdag den 29. januar 2011

5 trin til succes

I lidt over et år, har jeg beskæftiget mig med iværksætteri og ordet succes støder jeg ofte på. Både i form af spørgsmål som, "har du succes med det du laver" og i forhold til mine egne ambitioner, "er/var det en succes for mig?".

Hvad succes er for dig, vil jeg lade dig om at udforske og i stedet dele en fremgangsmåde, som både jeg selv og succesfulde folk benytter.

5 trin til succes
1) Søg ny inspiration - Det udvider din horisont og øger kreativiteten.
2) Få nye idéer - Stil hv-spørgsmål til de nye idéer.
3) Bliv inspireret af dine nye idéer - Det kan skabe nye og bedre idéer
4) Mærk efter - Brug din mavefornemmelse og gå kun videre med de idéer som virkelig tænder dig
5) Initiativ - Succes kræver handling!

De bedste tanker Mai

Ingen kommentarer:

Send en kommentar